2012. november 28., szerda

Ajándékom Angelának-levélhullató őszi játék Juci szervezésében

 



 Juci a Gyöngyzugban őszi játékot szervezet és én örömmel jelentkeztem,
Angela lett a párom aki profi......sokat gondolkodtam mit is készíthetnék neki!
Enikőnél találtam ezeket a csodás jáspis gyöngyöket és kabosont.
Mivel horgolni nem tudok mégis szerettem volna egy szép láncrészt hozzá így jött a rope-spirál. A fülbevaló mintája itt található és a gyűrű alapjai is ebből indulnak.
Nagyon jó készíteni és a végeredmény is tetszik.
Angéla viseld örömmel a szettet !
Juci köszönöm a játékot.

8 megjegyzés:

  1. Én is szívesen elfogadnám ezt a szettet:) Minden darabja szuper, nagyon tetszik! Gyönyörűek a színek.

    VálaszTörlés
  2. Annyira gyönyörű ez a szett!

    VálaszTörlés
  3. Mesés csomagocska, irigykedem!:)

    VálaszTörlés
  4. Ez valami eszméletlenül szép szett :O biztos nagy volt az öröm :)

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű ez a szett, fantasztikus ajándék!!!
    :-)

    VálaszTörlés
  6. Hi:-)
    This is the work I like-classic and classy.Beautiful colors,wonderful stone-the seeds matched ideally.Lovely shapes,tastes and texture.As for me: this is the design I love best.
    Warm Greetings-Halinka-

    VálaszTörlés
  7. Annyira szép!!! Finom, elegáns...gyönyörű színekkel, nagyon tetszik!

    VálaszTörlés